Subject: Mitteametlik kooskõlastamine: Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri 10. veebruari 2023. a käskkirja nr 26 muutmine
From: "Cyrsten Rohumaa - MKM" <[email-masked]>
To: "Eelnou - RTK" <[email-masked]>, "'RAM ro.sf list'" <[email-masked]>, "Marite Kungla" <[email-masked]>, "Triin Karin" <[email-masked]>, "Liis Palumets" <[email-masked]>, "Liivi Pehk - MKM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>,Monika Maamägi-Türk - RAM <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>, "Terje Kleemann" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,
Date: Fri, 16 May 2025 17:47:42 +0300

Tere

Saadan mitteametlikuks kooskõlastamiseks Ettevõtlus- ja 
infotehnoloogiaministri 10. veebruari 2023. a käskkirja nr 26 „Toetuse 
andmise tingimused ettevõtlus ja innovatsiooniteadlikkuse kasvatamiseks“ 
muutmise käskkirja, lisa ning seletuskirja. Kirjale lisasin ka trakidega 
tehtud failid, millest ühes nähtuvad tekstis tehtud muudatused ja teises 
tabelis tehtud muudatused.
Palun teie tagasisidet esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 30. maiks 2025. 
Palun saatke tagasiside mulle ([email-masked]).

Lugupidamisega

	Cyrsten Rohumaa
välisvahendite õiguse nõunik
Strateegiaosakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5885 1076  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.mkm.ee <https://www.mkm.ee>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn